راهنمای خرید میز ثابت و تاشو پلاستیکی

کارخانه های سازنده محصولات نایلون و پلاستیک با بهره بردن از مواد با کیفیت به تولید میز ثابت و تاشو پلاستیکی پرداخته اند و برای زیباتر شدن جلوه های ظاهری شان، هم در طرح و هم در رنگ تنوع بسیاری ایجاد کرده اند که برای کودکان جالب توجه است.

میز ثابت و تاشو پلاستیکی درسایت ها

میز ثابت و تاشو پلاستیکی درسایت ها

در گذشته که فضای اینترنت و فناوری مانند امروز پیشرفت نداشت تنها راه خرید محصول مورد نیاز، مراجعه به مغازه ها و فروشگاه ها بود.
این کار هم وقت زیادی از مشتریان می گرفت و هم آنان نمی توانستند تمامی مراکز خرید را جست و جو کنند تا تنوع کالاها را ببینند و سپس متناسب با سلیقه و نیاز خود خریداری کنند.

به همین دلیل در آخر، هم از خرید خود رضایت نداشتند و هم هزینه زیادی پرداخت می کردند. در حالی که امروز دیگر این مشکلات برای خریداران به وجود نمی آید‌.

طراحی و گسترش فضای مجازی باعث شده تمام افراد با کمی آشنایی با این حوزه در هر زمان و مکانی که هستند خرید خود را انجام دهند.
به جرئت می توان گفت تمام کالاهای مورد نیاز و قابل استفاده برای زندگی انسان در سایت ها و صفحات فروش اینترنتی شرکت ها موجود است.
حتی جنس و محصولات پلاستیکی را هم می توانید به راحتی در خانه خود سفارش دهید و حتی از ویژگی ها و خصوصیت های هر کدام نیز مطلع شوید.

توجه کنید که یکی از نکات مهم در زمان خرید میز و صندلی، شناختن هر نوع آن و متناسب بودن اندازه، رنگ و طرح با نیاز شماست تا مشکلی برای کمرتان به هنگام نشستن ایجاد نشود‌.

نگران لبه های این محصول نباشید زیرا به گونه ای تولید شده است که لبه های تیزی ندارند و پوست دست کودکانتان را زخمی نمی کند.
اگر می خواهید به یک مسافرت کوتاه بروید و در مسیر جاده ها از طبیعت لذت ببرید و یا کنار ساحل دریا بنشینید، پیشنهاد می کنیم مدل تاشوی صندلی های پلاستیکی را سفارش دهید زیرا می توانید آن را جمع کنید و در ماشین خود قرار دهید.

توجه به استانداردهای لازم درمحصول

استانداردها همان خصوصیات کیفی یک محصول هستند که وجودشان باعث تامین سلامتی و جلوگیری از آسیب رسیدن به کاربر می شود.
به همین جهت اجرای آن ها از سوی تولید کننده و توجه کردن به این معیارها از سمت مصرف کننده باعث می شود هم سازنده اعتبار بیشتری در بازار و هم مصرف کننده رضایت خاطر داشته باشد.

میز ثابت و تاشو پلاستیکی به دلیل این که جزو یکی از محصولات پر کاربرد برای آقایان، بانوان و حتی کودکان است اهمیت دارد که یک سری ملاک ها و معیارها در آن انجام شود.
برخی افراد بیشتر ساعات روزشان را چه در منزل و چه فضاهای باز از صندلی های تاشو استفاده می کنند و به عنوان یک تکیه گاه آن را انتخاب می کنند.

زمانی که محصولی تکیه گاه شما است باید متناسب با ساختار کمرتان باشد زیرا کمر و ستون فقرات جزو اعضای حساس بدن هستند.
اگر قوس و گودی نشیمن و تکیه گاه مناسب و متعادل باشد شما در ساعات طولانی با نشستن بر روی آن احساس خستگی نمی کنید اما برعکس آن، باعث ایجاد مشکل و درد در بدنتان می شود.

سایز میز و صندلی باید مناسب با سایز بدن مصرف کننده خصوصاً کودکان باشد و به دلیل قد کوتاه شان اگر صندلی هایی با پایه های بلند انتخاب کنید نشستن و پایین آمدن شان سخت خواهد بود.

حتی این مساله به عدم تعادل آن ها نیز منجر می شود و خطر افتادن بر روی لبه میز را برای بچه ها به وجود می آورد.
علاوه بر موارد ذکر شده حتماً به میزان کیفیت پایه ها توجه کنید. به دلیل این که بی کیفیتی آن ها باعث می شود پایه ها در اثر باز و بسته شدن خراب شوند و یا شل گردند.

توجه به استانداردهای لازم درمحصول

میز پلاستیکی ضد آب و سازگار با محیط زیست

محیط زیست یا همان محیط زندگی انسان ها و حیوانات زنده است که اگر اکوسیستم آن دچار خلل شود زندگی تمام موجودات هم به خطر می افتد.
آلوده نکردن و عدم استفاده از مواد شیمیایی و رعایت پاکیزگی جزو موارد مهمی است که باید در خصوص محیط زیست رعایت شود.
به همین جهت صنعتگران، مهندسان و کارخانه داران سعی می کنند تا حد امکان برای تولید محصولات خود از بازیافت مواد اولیه استفاده کنند. زیرا چرخه بازیافت هم هزینه را کمتر می کند و هم آلودگی بسیار ناچیزی دارد.

فکر کنید که تمام میزها و صندلی های ثابت و تاشو از جنس چوب باشند این امر چه مشکلی می تواند برای درختان ایجاد کند؟
قطعاً تولید این محصول پر کاربرد از چوب درختان باعث قطع بیهوده آن ها خواهد شد خصوصاً که مانند جنس های پلاستیکی سبک وزن نیستند پس جابجایی شان آسانتر نیست.

عموماً کالاهایی که از پلاستیک پی وی سی، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و الاستیک ساخته می شوند مانند انواع دمپایی، صندلی و میز، ظروف پلاستیکی و غیره بعد از استفاده وارد چرخه بازیافت می شوند و مجدّداً تولید می گردند.

عرض کردیم که یکی از خصوصیات خوب این میز و صندلی ضد آب بودن آن ها است، پس می توانید به راحتی آن ها را در فضای باز بگذارید.
زیرا اگر تابش مستقیم آفتاب و یا بارش باران رخ دهد دچار پوسیدگی نمی شود و حتی در صورت آلوده شدن می توانید با مقداری کف و آب به راحتی آن ها را بشویید بدون آن که رنگ آن ها کمرنگ شود و یا از بین برود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما