قیمت خرید میز و صندلی پلاستیکی مناسب و ارزان

خانواده هایی که برای گذراندن اوقات فراغت شان به مسافرت در مسیرهای کوتاه می روند داشتن یک میز و صندلی پلاستیکی ارزان و البته با کیفیت برایشان لازم است زیرا با جمع کردن پایه ها و تکیه گاه، آن را داخل ماشین جای می دهند و همه جا همراه خود دارند.

انواع میز و صندلی و کاربرد شان

میز و صندلی هایی که در جاهای گوناگون استفاده می شوند مانند ادارات، سالن های پذیرایی، کتابخانه، مدارس و حتی خانه ها هر کدام جنس های مختلفی دارند.

در واقع فلز و چوب جزو مواد اولیه ای هستند که میز و صندلی های چوبی و فلزی را با طرح های مختلف می سازند و در اختیار مشتری قرار می گیرند.
البته به غیر از فلز و چوب از نایلون و پلاستیک هم می توان این محصول را تولید کرد یعنی به لطف پیشرفت فناوری و تجهیزات تولیدی، از این مواد پلیمری که با محیط زیست هماهنگ و سازگار هم هستند می توان کالاهای بسیاری تولید نمود.

یکی از فواید و خاصیت هایی که اجناس پلاستیکی دارند کم وزن بودن آن ها است. این مساله باعث شده کسانی که در صورت نیاز از میز و صندلی استفاده می کنند بتوانند راحت تر آن را جا به جا نمایند.

حتما اطلاع دارید که امروزه میز و صندلی های نایلونی هم به شکل ثابت و هم به صورت متحرک تولید شده اند تا مصرف کنندگان بتوانند در هر شرایط و مکانی که هستند آن ها را استفاده کنند.

یکی از معایب چوبی بودن صندلی ها این است که احتمال شکنندگی در آن ها در اثر برخورد محکم با اشیای دیگر وجود دارد و حتی اگر آن را در مکانی قرار دهید که موریانه ها زندگی می کنند، این صندلی خوراک آنان خواهد شد.

به علاوه وزن شان نسبتاً سنگین است و برای حمل نیاز به کمک فرد دیگری دارید و فضای بیشتری را باید برایشان اختصاص دهید‌
پس ابتدا مقدار و نوع نیازتان به این میز و صندلی را بسنجید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین محصول را سفارش دهید.

انواع میز و صندلی و کاربرد شان

ویژگی های میز و صندلی پلاستیکی ارزان

حتماً با خرید وسایل و تجهیزات برای محل کار و یا منزل تان متوجه شده اید که ارزان بودن آن ها دلیلی بر بی کیفیتی محصول نیست.
یعنی اجناس بسیاری در بازار به فروش می رسند که به هر دلیل قیمت مناسبی دارند و در کنار آن هم تنوع و هم کیفیت بالایی دارند.
لازم است بدانید که عوامل زیادی بر قیمت آن ها موثرند مانند وارداتی و یا داخلی بودن صندلی و میزهای پلاستیکی، زیرا برندهای خارجی به دلیل مبالغی که بابت صادرات محصول می پردازند نرخ آن را نیز افزایش می دهند.

میز و صندلی پلاستیکی ارزان باید دارای ویژگی های مثبتی باشد تا مشکلی برای شما ایجاد نکند. مثلاً اندازه پایه های میز باید کاملاً متناسب با اندازه پایه های صندلی باشد که اگر این تناسب رعایت نشود به کمر فشار وارد می کند.

علاوه بر هماهنگی سایز پایه ها باید تکیه گاه و نشیمن آن نیز با اندازه بدنتان همسان باشد تا به راحتی بر روی آن قرار گیرید و احساس فشار نکنید.

یک صندلی خوب و استاندارد دارای دسته هایی مناسب در دو طرف خود است تا همه با نشستن بر روی آن، تکیه گاهی برای دستان خود داشته باشند.

شما رنگ های متنوعی را در بازار می بینید که برای میز و صندلی پلاستیکی به کار گرفته شده و اگر می خواهید نشان آلودگی و کثیفی زیاد مشخص نباشد رنگ تیره را انتخاب کنید.

اگر برای مکان های کودکانه نیاز به این محصول دارید رنگ روشن را سفارش دهید تا برای بچه ها جذاب تر باشد و آن ها به ماندن در مهدهای کودک و غیره ترغیب شوند.

ویژگی های میز و صندلی پلاستیکی ارزان

خرید از بهترین شرکت تولیدی

یکی از مواردی که تعیین می کند محصول خریداری شده چه میزان کیفیت دارد، برند و میزان اعتبار شرکت تولیدی است.
اگر شرکت مورد نظر از کارگران و طراحان مجرب و خبره برای تولید آن استفاده کند حتماً محصول نهایی رضایت مشتریان را جلب می کند.
کارخانه های بسیاری در ایران وجود دارد که کالاهای مصرفی مردم را تولید می کنند البته از مواد پلیمری و نایلونی که دوام و طول عمر بالایی هم دارند.

بسیاری از ظروف آشپزخانه، صندل و دمپایی هایی که در تابستان به پا می کنید از همین مواد تولید شده اند زیرا گرما را تحمل می کنند.
حتی میزهای پلاستیکی که هم آب در داخل آن ها نمی تواند نفوذ کند و هم خم و شکسته نمی شوند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.
مثلاً جوانانی که رستوران سیار و یا کافی شاپ های کوچک راه اندازی کرده اند می توانند از این میز و صندلی برای محل کارشان استفاده کنند.

به ویژه اگر نوع متحرک آن را سفارش دهند بهتر است زیرا می توانند به راحتی بعد از اتمام کار آن ها را جمع کنند.
البته رستوران های سیار عموماً در محیط های باز از مشتریان خود پذیرایی می کنند پس در صورت گرمای تابستان و یا بارش باران نگرانی بابت خیس شدن و یا خراب شدن صندلی وجود ندارد زیرا آب و گرما را جذب نمی کند.

اگر می خواهید این محصول را با شرایطی ویژه خریداری کنید بهتر است به سراغ سایت های معتبر مربوط به شرکت های تولیدی معتبر بروید و از تنوع و قیمت محصولات شان با خبر شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما