قیمت و خرید عمده صندلی حصیری پلاستیکی با مشخصات کامل

یکی از طرح های جدیدی که در بین صندلی های پلاستیکی وجود دارد به نام صندلی حصیری پلاستیکی است و برای افرادی که می خواهند دکوراسیون محیط شان را کمی تغییر دهند و به روز نمایند مناسب می باشد چرا که از رنگ های مختلفی هم برخوردار است.

آشنایی با صندلی های حصیری

تولید کننده های انواع صندلی های پلاستیکی با الهام گرفتن از ایده ای جذاب و جدید، طرح دیگری را برای این محصول در نظر گرفته و تولید کرده اند.
حصیری شکل بودن این صندلی ها ظاهری جالب را به آن ها داده و باعث شده برای چیدمان رستوران ها و بالکن منازل که زیبایی برایشان اهمیت دارد، مناسب باشد.

اگر محصولات بافته شده از حصیر را از نزدیک دیده باشید حتماً متوجه ظاهر آن و ترتیب چینش زیر و روی نوارهای حصیری بر روی هم‌ شده اید.
کارخانه های تولیدی تلاش کردند که این جلوه را در محصولات پلاستیکی نیز به عمل برسانند.
هر چند پلاستیک های پی وی سی و مانند آن ماده اولیه این وسیله اند اما عنوان حصیری بودن فقط به شکل ظاهر آن صدق می کند و هم چنان ویژگی های مثبت پلاستیک را دارد.

منظور ما از این ویژگی ها سبک بودن و جا به جایی آسان آن ها، مقاومت عالی در برابر تابش آفتاب و تحمل کردن وزن زیاد است که سازندگان با استفاده از تجهیزات پیشرفته توانستند آن ها را در این صندلی ها هم ایجاد کنند.

پایه های فلزی و پلاستیکی موجود در آن مقاومت و دوام زیادی دارند و فریم تکیه گاه و کف آن از جنس پلاستیک است که اگر در زیر باران قرار بگیرد به راحتی خشک می شود.

البته رنگ هایی که در این صندلی است عموماً قهوه ای، مشکی و طوسی هستند که میزهایی متناسب با شکل و رنگ آن ها هم تولید شده تا چیدمان شان در کنار هم زیبا تر شود.

آشنایی با صندلی های حصیری

نحوه خرید عمده صندلی حصیری پلاستیکی

صندلی های پلاستیکی از هر طرح و رنگی که باشند یکی از لوازم پرفروش به حساب می آیند زیرا به دلیل سبکی بسیار کاربرد دارند و برای هر مکانی حتی در مسافرت قابل استفاده اند.

عزیزانی که قسمت خرید لوازم ضروری برای راه اندازی یک مکان مانند کافی شاپ ها، مهدهای کودک، خانه بازی و غیره را بر عهده دارند با ما همراه باشند.
زیرا قرار است در این بخش از مقاله بهترین راهکار را برای کمتر کردن هزینه های خرید لوازم معرفی کنیم که باعث می شود صندلی های پلاستیکی به صورت ارزانی در اختیارشان قرار گیرد.

کسانی که می خواهند انواع آن‌ را چه از نوع حصیری باشد و چه معمولی با بهترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنند بهتر است به صورت عمده سفارش دهند.

شاید برایتان این سوال پیش آید که چگونه بهترین صندلی حصیری پلاستیکی را تشخیص دهیم تا بعد از سفارش آن ها به تعداد زیاد از خرید خود و محصول راضی باشیم؟
پاسخ سوال شما این است که اگر خریداران به سایت های معتبر مراجعه کنند می توانند در کمترین زمان با انواع مدل های مختلف صندلی پلاستیکی و ویژگی های هر کدام آشنا شده و مناسب ترین را انتخاب نمایند.

کسانی که خرید آنلاین را ترجیح می دهند می توانند به صورت مستقیم صندلی هایشان را سفارش دهند.
البته قبل از سفارش در خصوص ضمانت و یا دریافت کالای مرجوعی با کارشناسان مشورت کنند. خرید عمده و غیر حضوری بهترین راه برای ارزان شدن و دریافت سریع صندلی های سفارش داده شده است.

نحوه خرید عمده صندلی حصیری پلاستیکی

چند نکته مهم در خصوص خرید و قیمت آن

امروزه در خصوص قیمت گذاری برای هر کالایی متغیر بودن نوسانات بازار، نرخ دلار، وارداتی یا داخلی بودن محصول تاثیر زیادی دارند.
این تاثیر پذیری در مورد کالاهای تولید شده از پلاستیک هم دیده می شود، البته موارد دیگری هم هستند که بر کاهش یا افزایش آن ها اثر می گذارند.

به عنوان مثال هر چقدر کیفیت و مرغوبیت آن ها بالا باشد مسلماً قیمت نیز قدری افزایش می یابد البته تولیدات داخلی هم کیفیت خوبی دارند و هم قیمت مناسب.

تولیدات خارجی به دلیل اینکه روند صادرات و تعرفه های گمرهی را پشت سر می گذارند به دلیل کسب سود شان، نرخ بالاتری را برای کالاهای خود تعیین می کنند پس داخلی یا خارجی بودن هم در ارزش مالی آن بی اثر نیست.

برند و اندازه صندلی ها و همینطور نحوه سفارش شما نیز از جمله موارد موثرند.
مثلاً اگر به صورت مستقیم سفارش دهید مناسب تر از خرید آن ها از دلالان و واسطه ها خواهد بود.
خرید تک و جزئی نیز باعث افزایش نسبی نرخ این صندلی ها و میزهای پلاستیکی به نسبت خرید عمده خواهد شد و تولید کنندگان برای مشتریان عمده خود تخفیفات خوبی را قائلند.

مواد اولیه ای که باعث ساخت صندلی حصیری می شود مقرون به صرفه است و ارزان، پس نگران قیمت بالای مدل های متنوع آن نباشید.
اگر تصمیم به سفارش عمده صندلی حصیری دارید با مراجعه کردن به سایت شرکت ما می توانید ثبت سفارش کنید و صندلی و میز مورد نیازتان را در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما