محصولات پلاستیکی برند ناصر (میز و صندلی پلاستیکی)

محصولات پلاستیکی برند ناصر یکی از کالاهای مورد استقبال مردم است. صندلی‌های پلاستیکی یکی از این محصولات پرکاربرد در  جهان می‌باشد. به دلیل قیمت مناسب، وزن سبک، مقاومت‌ بالا و تنوع بالا در طرح و رنگ، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

از کاربرد‌های محصولات پلاستیکی ناصر

صندلی‌های پلاستیکی ناصر در خانه، حیاط، باغ، پشت بام و دیگر فضاها مورد استفاده قرارمی‌گیرد، از این صندلی‌ها در هنگام غذاخوردن، استراحت، مطالعه و سایر فعالیت ها کاربرد دارد.

صندلی پلاستیکی یکی از صندلی‌های استاندارد در مدارس و دانشگاه‌ها است که برای دانش آموزان و دانشجویان در هنگام کلاس درس، امتحان و سایر فعالیت‌ها استفاده می‌شود.

رستوران‌ها، کافه‌ها: صندلی پلاستیکی یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه برای استفاده در رستوران‌ها و کافه هاست که برای مشتریان در هنگام صرف غذا و نوشیدنی قرارداده می‌شود.

فضاهای عمومی: صندلی پلاستیکی یکی از صندلی‌های محبوب در فضاهای عمومی مانند پارک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و مترو است که برای نشستن افراد در هنگام استراحت و انتظار استفاده می‌شود.

علاوه بر موارد گفته شده از این صندلی در مکان‌های دیگری هم استفاده می‌شود. برای مثال در آزمایشگاه، بیمارستان، سالن‌های کنفرانس، چیدمان باغ و استخر هم به تعداد زیادی موجود می‌باشد.
از کاربرد‌های محصولات پلاستیکی ناصر

انواع  صندلی پلاستیکی

صندلی صندلی پلاستیکی دسته دار، صندلی پلاستیکی بدون دسته، صندلی پلاستیکی پایه فلزی، صندلی پلاستیکی پایه چوبی، صندلی تاشو پلاستیکی، صندلی پلاستیکی کودک و صندلی پلاستیکی حصیری انواع مختلف صندلی پلاستیکی هستند که با نوع پلاستیک ترموپلاست و ترموست باهم تفاوت دارند. پلاستیک های از نوع ترموپلاست توسط حرارت نرم شده و شکل می‌گیرد. پلاستیک‌های از نوع ترموست توسط فرایند حرارتی ساخته شده و بعد از آن مانند بتن سخت شده و قابلیت تغییر شکل ندارند.

دلایل محبوبت صندلی‌های پلاستیکی

ساختار محکم

قیمت ارزان نسبت به صندلی فلزی و چوبی

طراحی متنوع، رنگ‌بندی کامل و جذاب

استفاده از بهترین مواد پلیمری برای ساخت

ایمنی و استحکام مطلوب

امکان صدمه دیدن و آسیب بسیار پایین در زمان جابه‌جایی

وزن سبک و حمل و نقل آسان

در شرایط آب‌وهوایی مرطوب و زیر بارش باران زنگ نمی‌زند و ضدآب است.
دلایل محبوبت صندلی‌های پلاستیکی

صندلی پایه فلزی پلاستیکی

رستوران یا اغذیه فروشی‌هایی که تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده‌اند و سرمایه زیادی ندارند، مانند ساندویچی‌ها، آبمیوه فروشی‌ها و… می‌توانند ازین آیت نوع صندلی‌ها استفاده کنند. صندلی‌های پایه فلزی می‌توانند وزن بیشتری را تحمل کنند و همچنین ازنظر ایمنی نسبت به دیگر صندلی‌های تمام پلاستیکی محکم‌تر است.

صندلی پلاستیکی پایه چوبی

صندلی‌های پایه چوبی پلاستیکی یکی از طرح‌های جدید کاخانه‌های تولیدی می‌باشد. از این صندلی‌ها بیشتر در رستوان‌ها و کافی شاپ‌ها استفاده می‌شود. نام دیگر آنها صندلی‌های پایه ایفای است.

صندلی پلاستیکی تاشو

صندلی‌های تاشو پلاستیکی را می‌توان پس از هربار استفاده آن را به راحتی و سریع جمع کرده تا فضای کمتری را اشغالی کند. از این صندلی‌ها می‌توان در بالکن خانه یا در باغ و باغچه شخصی خود به استفاده کرد، چرا که به راحتی قابل حمل است. این نوع صندلی‌ها به صندلی‌های باغی نیز معروف هستند. همچنین قیمت ارزان آنها از دیگر مزیت‌هایش است که می‌توانید برای خانه یا محل کار خود خریداری کنید.
دلایل محبوبت صندلی‌های پلاستیکی

میز و صندلی کودک

در هنگام خرید میز و صندلی کودک به چند نکته از جمله سن، قد، وزن کودک باید دقت کرد، تا افتادن او به حداقل برسد. با خرید این میز و صندلی فضای دلخواه را برای انجام کار‌های مورد علاقه کودکتان فراهم آورید.

صندلی حصیری پلاستیکی

از صندلی‌های پلاستیکی حصیری برای کافه‌های لوکس یا باغ تالار‌های مختلف مورد استفاده قرارمی‌گیرد. این محصول علاوه بر رنگ و بافت گوناگون، متناسب‌ با فصل یا دکوراسیون مدنظر خود از تشک‌های رنگی مختلف برای آن انتخاب کنید.
دلایل محبوبت صندلی‌های پلاستیکی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما