لیست قیمت میز پلاستیکی ناصر به صورت عمده و با صرفه 

میز پلاستیکی ناصر یکی از پر فروش ترین انواع میر پلاستیکی است که در ایران وجود دارد. این میز از مواد پلاستیکی ساخته شده و به نام فروشنده یا تولید کننده آن، یعنی “ناصر” شناخته می‌شود. این نوع میز معمولاً برای استفاده در فضاهای خارجی، مانند باغ‌ها، تراس‌ها یا پارک‌ها طراحی شده و از جنس پلاستیک مقاوم در برابر عوامل جوی و خوردگی استفاده می‌شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

این میز در أنواع مختلف و طرح‌های متفاوتی در بازار وجود دارد. هر مصرف کننده می‌تواند بر أساس نیازی که دارد از این برند میز تهیه کرده و از آن استفاده کند. برند ناصر در تولیدات خود از بهترین مواد با کیفیت استفاده کرده که همین مسئله باعث شده در این صنف، اعتبار زیادی کسب کند.

انواع میز پلاستیکی ناصر

برند ناصر أنواع مختلفی از میز‌های پلاستیکی را در سطح بازار عرضه کرده است. این میز‌ها عبارت اند از :
میزهای پلاستیکی تاشو
میزهای پلاستیکی پیک نیک
میزهای پلاستیکی با ارتفاع قابل تنظیم
میزهای پلاستیکی رزینی.
میز کودک
میز پایه فازی
میز پایه پلاستکی
هر کدام از این میزها دارای ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود است که نیازها و ترجیحات مختلف را برآورده می‌کند.

پر استفاده ترین انواع میز پلاستکی ناصر

در بین تولیدات برند ناصر، بعضی از میز‌ها سطح تقاضا بیشتری در بازار دارند. این میز‌ها دارای کیفیت بسیار متنوع و خاصی هستند که سبب شده تا تمامی نیاز‌های مشتریان رفع شود.

انواع میز پلاستیکی ناصر

میز کودک
میز پلاستکی کودک ناصر دارای ۴ نوع است. میز تحریر نگین،میز کودک ۶۰*۶۰، میز کودک مربع عکس‌دار ۶۰*۶۰، میز مستطیل ۶۰*۹۰ . کیفیت این میز‌ها کیفیت بسیار بالا و دوام زیادی دارند. به راحتی شست و شو شده و برای کودکان مناسب است. والدین بدون هیچ نگرانی می‌توانند از این میز برای کودکان خود استفاده کنند.

میز پلاستکی پایه فلزی ناصر

این میز پلاستکی ناصر، یکی از پر‌فروش‌ترین میز‌های پلاستکی ناصر است که در ۱۲ مدل: میز مستقیم پایه فلزی ۸ نفره، میز مستطیل پایه فازی ۶ نفره، میز پلاستکی گرد پایه فازی ثابت، میز پلاستکی گرد پایه فلزی تاشو، میز مربع پایه فلزی تاشو، میز پلاستکی پایه فازی چفتی، میز پلاستکی مربع دایه فلزی تاشو کوچک، میز مربع حصیر بافت پایه فلزی ثابت و تاشو، میز مستطیل حصیر بافت پایه فلزی تاشو و ثابت طراحی شده است. این میز‌ها همگی از مواد اولیه وارداتی تولید شده و طول عمر بسیار بالایی دارند. به دلیل استفاده از مواد فلزی، قیمت این نوع میز پلاستکی ناصر از بقیه گران تر است.

میز پلاستکی ناصر با پایه پلاستکی

این نوع از میز پلاستکی ناصر یکی از پرفروش
‌ترین أنواع میز پلاستکی در این برند است. تنوع‌های که در طراحی این میز به‌کار گرفته شده است، سبب شده تا در بسیاری از اماکن با طراحی‌های داخلی متنوع به راحتی دیزاین شود. طراحی این میز ها به ده مدل می‌رسد که عبارت اند از: میز پلاستیکی عسلی، میز سفری تاشو، میز مبلی ۶۰*۹۰، میز پلاستکی مستطیل ۱۱۵*۷۵، میز پلاستیکی گرد ۹۰، میز مربع پلاستیکی ۸۰*۸۰، میز مستطیل پلاستکی ۱۳۰*۸۵، میز پلاستیکی بیضی ۱۴۰*۸۵، میز مستطیل پلاستکی ۱۱۰*۶۰، میز پلاستیکی بیضی ۱۱۵*۶۸ .

انواع میز پلاستیکی ناصر

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد تا أنواع میز پلاستکی ناصر برای شما عزیزان معرفی شود. این میز‌ها همگی کیفیت بالا و طول عمر بسیار خوبی دارند. دلیل استفاده انها نیز طراحی منحصر به فردی این میز‌ها است که با هر نوع دکوراسیون داخلی هماهنگی دارند، قیمت این میز‌ها بسته به مواد اولیه‌ای که دارند متفاوت است. اما به دلیل وارداتی بودن این مواد اولیه و نوسانات قیمت ارز، نمی‌توان یک قیمت دقیق برای این محصول ارائه داد. این محصولات بسیار متنوع هستند و می‌توان از انها در مکان‌های بیرونی و داخلی به راحتی استفاده کرد. تمیز کردن این محصولات نیز کاملا راحت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما