خرید و قیمت صندلی پلاستیکی و میز ارزان ناصر

خرید و قیمت صندلی پلاستیکی و میز ارزان ناصر

صندلی و میز ارزان ناصر یکی‌ از وسایل پرکاربرد در منزل و محل کار می‌باشد‌‌. علاوه برصندلی های رسمی و فاخر، صندلی‌های پلاستیکی نيز طرفداران بخصوص خود را دارند. صندلی‌های پلاستیکی به دلیل وزن سبک آنها حمل و نقل آن آسان است و بیشتر در خانه یا رستوران و نیز فضای باز کاربرد دارد. این نوع صندلی‌ها برای تکمیل چیدمان استخری و باغی نیز مورد استفاده قرارمی‌گیرد. شرکت ناصر یکی‌ از برند‌های می‌باشد که انواع بسیاری میز و صندلی پلاستیکی در انواع مختلفی از طرح و رنگ ها برای موقعيت مختلف تولید می‌کند.
خرید و قیمت صندلی پلاستیکی و میز ارزان ناصر

انواع صندلی و میز ارزان ناصر

صندلی پلاستیکی برند ناصر در تولیدات خود از طراحی‌ها، خلاقیت و نوآوری‌های بسیار زیادی استفاده می‌کند. برخی از صندلی‌های پلاستیکی تاشو می‌باشند و قابلیت جمع شدن هستند. این صندلی‌ها در دونوع دسته دار و بدون دسته تولید می‌شوند. صندلی‌های تاشو این امکان را می‌دهند که بعد از استفاده آن را جمع کرده تا فضای زیادی را اشغال نکند. صندلی‌هایی که دسته دار هستند راحتی بیشتری نسبت به دیگر صندلی‌ها دارند و همچنین برای رستوران‌ها و خانه‌ها گزینه مناسبی می‌باشند. یکی دیگر از این نوع صندلی‌های پلاستیکی صندلی‌های پایه فلزی هستند که ظاهری جذاب تر داشته و برای فضاهای یاز یا بسته مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی از آنجایی که ظاهری ساده دارد کاربرد‌‌های بسیار زیادی دارد. ارتفاعات این چهارپایه ها متفاوت است. چهارپایه‌های بچگانه را می‌توان در مهدکودک یا محلی برای قرار دادن پا هنگام استراحت اختصاص دهید. صندلی‌های بلندتر را می‌توان به عنوان صندلی کانتر یا صندلی معمولی استفاده کرد، از چهارپایه‌های پلکانی برای نشستن یا به عنوان نردبان‌ دم دستی و معمولی کاربرد دارد.

محصولات پلاستیکی ناصر علاوه بر داشتن تنوع بسیار زیاد در زیبایی و رنگ، از مواد اولیه با کیفیت بالا تولید می‌شوند، به همین دلیل می‌توان از آنها با خیال آسوده و  دوام بالا سال‌های زیادی با اطمینان از آن استفاده کرد. شما می‌توانید به دلیل داشتن تنوع در طرح و رنگ این صندلی‌ها آنها را متناسب‌ با چیدمان و دکوراسیون خانه یا محل کار خود انتخاب و خریداری کنید.
انواع صندلی و میز ارزان ناصر

خرید آنلاين میز و صندلی پلاستیکی ناصر

از آنجایی که محصولات پلاستیکی یکی از ارزان ترین متریال‌ها نسبت به دیگر محصولات در بازار می باشد، که مقاومت بالای آن و قیمت مناسبش سبب شده است به مرور استفاده از لوازم پلاستیکی افزایش یابد.

عواملی همچون گرما، سرما، رطوبت و گردو غبار کیفیت میز و صندلی ناصر را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. مزایای میز و صندلی پلاستیکی برند ناصر تنها به قیمت و مقامت بالای آن خلاصه نمی‌شود و دارای مزیت‌های بیشتری از جمله محصولات پلاستیک ناصر با وجود قیمت کم، از دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند. میز و صندلی ناصر پلاستیک ضد آب بوده و بدون هیچ تغییرات ظاهری، رطوبت را تحمل می کنند.

وزن محصولات ناصر پلاستیک کم است. از این رو جابجایی و چیدمان آنان به سادگی صورت می گیرد. به جهت دارا بودن مقاومت بالا، هزینه نگهداری کمتری دارند. تعمیر این دسته از محصولات پلاستیکی ساده تر بوده و نیاز به هزینه بالایی ندارد. به جهت وزن کم و مقاومت بالا، جابجایی و حمل آن ها به نقاط دیگر منجر به آسیب دیدگی آنان نمی شود.

با وجود اینکه قیمت میز و صندلی ناصر پلاستیک بسیار کمتر از سایر متریال هاست، اما این دسته از مبلمان نیز بسیار شیک و زیبا به نظر می رسند. برای استفاده عموم مردم، با وزن های مختلف مناسب هستند. کارکرد گسترده ای دارند. از میز و صندلی ناصر پلاستیک در مهمانی ها، مجالس و دورهمی در فضای باز استفاده می شود.

در فروشگاه‌های اینترنتی ناصرپلاستیک می‌توانید انواع محصولات اعم از میز و صندلی پلاستیکی را آنجا مشاهده کنید. این فروشگاه مدل‌های مختلفی صندلی مانند  پایه فلزی مدل 980، کد 875، کد 880، کد 992 و… گردآوری شده است. شما می‌توانید با بررسی تنوع، کیفیت و قیمت‌های آن با سایر مراکز فروش محصولات پلاستیکی کالای مدنظر خودرا خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما