بزرگ ترین تولیدکننده صندلی پلاستیکی در خاورمیانه

کارخانه تولید کننده ناصرپلاستیک، یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان صندلی پلاستیکی در خاورمیانه و ایران است. ناصر پلاستیک از همان ابتدای کارش تا به امروز یکی از برترین و پرفروش ترین صنف پلاستیک بوده است.

پلاستیک ناصر با گذشت سالها سابقه در تولید و همچنین لوازم پلاستیک خانگی و اداری با توجه به شناخت و نیاز مصرف کننده همواره محصولاتی کاربردی و مناسب اجتماع به بازار وارد می‌کند. از همان اوایل کار محصولات پلاستیکی ناصر بین مردم طرفداران زیادی را داشته است.

محصولات ناصر پلاستیک دارای تنوع بسیار بالا و کاربردی مورد استفاده روزانه مردم می‌باشد. کارخانه ناصر پلاستیک کلیه تولیدات خود را با شرایط کارخانه و طبق لیست خود به سراسر کشور ایران توزیع و پخش می‌کند.

انواع محصولات ناصر پلاستیک

ناصر پلاستیک دارای محصولات متعددی است که تمامی آنها از کیفیت وهمچنین پلاستیک مرغوب ضد حساسیت ساخته شده است.

از محصولات این برند می‌توان به انواع میز پلاستیکی ،انواع صندلی  پلاستیکی هچنین میز تحریر پلاستیکی ، میز پلاستیکی کودک رنگارنگ و صندلی های آرایشگری و شرکتی و میز و صندلی حصیری،میز و صندلی پلاستیکی مناسب باغ و اماکن عمومی و محیط های فضای باز،صندلی و میز های پلاستیکی مناسب استفاده رستوران ها تالار ها و آموزشگاه ها و ……

حتی صندلی های مهد کودک با طرح های عروسکی و تنوع رنگ بالا .. ،توالت فرنگی پلاستیکی پایه فلزی ضد حساسیت،چهارپایه های در طرح و سایز های متفاوت برای استفاده خانگی و…،سطل زباله های درب دار و غیر درب دار در تمامی سایز های کوچک متوسط و حتی سطل زباله های بزرگ برای استفاده اماکن عمومی (پارک ها،رستوران ها،مدارس آرایشگاه ها ، آموزشگاه ها و…….) . تمامی محصولات تحت استاندارد های بهداشتی و ساخت محصولات پلاستیکی و ساخته شده است.
انواع محصولات ناصر پلاستیک

انواع میز پلاستیکی ناصر

میز پلاستیک ناصر دارای تنوع بالا است. تنوع بالا وکیفیت مرغوب و همچنین قیمت مناسب آن باعث شده است که مشتریان زیادی خواهان تولید محصولات این کارخانه باشند.

امروزه انواع بسیاری میز پلاستیکی در بازار برای مصرف کنندگان عرضه و تولید می‌شود. هریک از این محصولات تولید شده برای مصارف گوناگون استفاده می‌شود، مانند میز پلاستیکی کودک، میز پلاستیکی تاشو، میز پلاستیکی ناهار خوری و غیره.

می‌توان با مراجعه یه نمایندگی ناصر و خرید میز پلاستیکی این فرصت را داشته که با مدل‌های متنوع میز پلاستیکی در صفحه معرفی میز پلاستیکی ناصر آشنایی پیدا کنید و محصولات مورد نیاز خود را با کیفیتی بینطیر و قیمتی مناسب تهیه کنید.

این امکان در اختیار شما است که با جدید ترین طرح‌های موجود محصولات ناصر پلاستیک در بازار آشنا شده و در نهایت محصول مورد نیاز خود را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.

این محصولات دارای رنگ بندی‌های زیبا و مشتری پسندی می‌باشند، این امر موجب شده است که مشتریان بتوانند محصول مدنظر خود را به آسانی پیدا کرده و خریداری کنند‌. اگر قصد خرید انواع میز پلاستیکی را دارید با بهره ‌گیری از تنوع بالا طرح میز پلاستیکی و رنگ های چشم نواز آن می توانید بهترین نوع میز پلاستیکی را برای استفاده خود سفارش دهید.
انواع میز پلاستیکی ناصر

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما